by

2010.02.15. 21:52

És még mindig nem tudom a kémiát. xd Holnap TZ-t írunk és nagyon merem remélni, hogy ezek a számítási feladatok nem nagyon fognak benne szerepelni. *.* csütörtökön pedig matek TZ. hova fajul még ez a világ?? XD  tiszta álmos vagyok, de már több órája kémiával traktálom az agyam, hát köszi de több nem kell. Azt hiszem holnap reggel korábban lesz a kelés, mint ahogy szokásosan történni szokott.   Mellesleg valamiért megint b*szkodik gépem (már elnézést) de igencsak idegesítő tud lenni. Eg ykis megértést ha kérhetnék. :)    Vasárnap. vagyis ugye tegnap. :D <3 ^^ :$  dejóóvolt.  igazából 4hónap 3hét. :D és még mindig lehet fokozni sőőőt még sokáig lehet. :D és várunk egy nyarat is. Valintin nap volt ugyebár tegnap. én nem vagyok a híve ennek az egésznek, de csokit amúgyis szoktam kapni. :) éshát nem aki nem csinál belőle giccses idiótaságot, akkor még el is megy. attól függ, ki hogy "ünnepli". nem a Valentin napot ünnepeltem én. személyszerint. hanem saját magunkat. :D és jó volt. :) ma kihagytam egy zongora órát. majd bepótolom. jobb dolgom volt helyette. ^^ nade ami azt illeti már hulla fáradt vagyok. és igencsak lenkéne feküdni, nempedig halálra kínozni magam, főleg ha holnap korán is fogok felkelni. márpedig kénytelen leszek eme szörnyű tettre. XD 

Pár órával ezelőtt képes lettem volna egy filozófia agyfagy menetemet leírni ide, de mostanra már nincs erőm. És az magától jön. Szóval már fogalmam sincs mit szerettem volna kifejteni. XD jahh az én agyam -.- :D  

nade tényleg megyek. 

vár az ágyam. :D (LLL) láááw. xd*.*             byby.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujhold.blog.hu/api/trackback/id/tr921761719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása