nem mintha kedvem lenne...

2009.12.08. 22:28

nem mintha sok kedvem lenne....

 írni.

suliba menni.

tanulni.

jópofizni.

szerepet játszani.

veszekedni.

hazugságokat hallgatni.

szenvedést látni.

...

jól éreztem magam. ő is. de ami egyszer volt az egyszer el is múlik.

nekem lehet hogy egy kisebb apróság, bár ezt nem állíthatom , mert ami neki nem az nekem miért lenne az?!

na ez az.

azt hiszem ebben a heylzetben elég sokat jelent a véleményem és hogy mit gondolok erről. én mondtam...lesz*rják. ő visszakérdez. szerinted én most lesz**om??

honnan tudjam. ha úgy csinál akkor biztosan...

fél5től...kínzás. szenvedés. rossz hangulat. csend. negyed 6ig.

elment. de itt hagyott a biztonság kedvéért egy kis fájdalmat.

kacagva könnyezem.   nem magam miatt. félreértés ne essék. ő miatta. de ez nem is olyan....csak....

A bejegyzés trackback címe:

https://ujhold.blog.hu/api/trackback/id/tr171584742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása